
03 Srp Poradci využívají služeb call-centra BONUSIA
Úvodní telefonický rozhovor je jednou z nejnáročnějších fází prodejního procesu. Nejen nováčkovi, ale i zkušenému specialistovi se stává, že má z volání respekt, nemá dostatek času nebo odvahy realizovat sadu úvodních telefonátů a otevřít tak nové obchodní případy. Telefonáty odsouvá na později nebo je z různých důvodů nerealizuje vůbec. Zbytečně: v těchto situacích může v klidu využít služeb profesionálního Call-centra BONUSIA.
Většina obchodních případů navíc právě úvodním telefonickým rozhovorem začíná, často je při něm představena nabídka či konkrétní produkt. Drtivá většina obchodních případů se neuskuteční prostě z toho důvodu, že úvodní telefonický rozhovor neproběhl vůbec, potenciální klient zůstal neosloven a akce tak nějak „vyšuměla do ztracena“.
Kvalita uskutečněného hovoru navíc může výrazně zvýšit konverzní poměr, tedy úspěšnost akce, a může rozhodnout o tom, zda se klient rozhodne pro další krok, například pro schůzku s poradcem. Právě to je často cílem telefonního hovoru uskutečněného prostřednictvím call-centra BONUSIA.
Jak to probíhá? Na začátka je pečlivě připravený marketingový seznam, tedy seznam klientů, kterým je nabídka určena. Určí se předmět a cíle telefonního hovoru a jeho načasování. Dále je připraven tzv. „call-script“, tedy jakási osnova plánovaného telefonátu, která počítá s různými variantami jeho průběhu. Profesionálně vyškolená kolegyně pak zajistí, co je potřeba. Podle připraveného call-scriptu zavolá klientovi, průběh a výsledek hovoru pak zaznamená do BONUSIA CRM. Právě díky napojení call-centra na BONUSIA CRM probíhá vše přesně a efektivně, prakticky v reálném čase. Na základě dalších kroků dohodnutých s klientem je pracovník call-centra schopen ihned delegovat úkoly a případné schůzky na konkrétního poradce, který je v systému zapojen. Ten obratem obdrží potřebné informace, současně se mu naplánovaná schůzka zobrazí přímo v jeho kalendáři.
Díky program BONUSIA CRM, vyvinutému na špičkové platformě Microsoft Dynamics na míru potřebám BONUSIE, má poradce přímo v terénu přístup ke kompletním informacím o klientovi: ihned vidí, co kolega s klientem řešil naposled, co si slíbili, co klient aktuálně potřebuje nebo jaké smlouvy má sjednány. Pak už je pro poradce hovor hračka a má o starost méně.
Call-centrum s napojením na BONUSIA CRM však není pěkná hračka: je to reálný nástroj, který slouží poradcům v jejich každodenní práci. Zároveň jde o názorný příklad toho, že způsob práce uvnitř BONUSIE, kdy se slabá místa dají využít a přetavit v konkurenční výhodu, přináší reálné výsledky. Chceme si pomáhat a chceme, aby se v BONUSII poradci cítili dobře, na přátelském území. Aby BONUSII vnímali jako příjemné místo, kam se rádi vracejí, kde mají tvůrčí prostředí.
Tým BONUSIA je totiž parta odborníků, kteří spolu nesoupeří, ale plují na jedné lodi.